Генерација 2014/2015.

ШКОЛСКА 2014/2015. ГОДИНА  1. РАЗРЕД

ТЕМАТСКИ ДАН – 22. април, ДАН ПЛАНЕТЕ ЗЕМЉЕ, 2015. године.  Занимљив дан. Обратили смо се човеку у име животиња које живе у води, у земљи, у ваздуху и под земљом. Рекли смо у име тих животиња колико је тешко живети у загађеној средини. Написали смо песме нашој драгој Земљици. Писали смо драмске текстове и приказали их другарима.. Решавали смо математичке задатке где смо осим што смо вежбали сабирање и одузимање сазнали и колико је важно да рециклирамо. Направили смо плакате подршке нашој вољеној  планети. Правили смо уметничка дела од рециклираног материјала. писали смо еко- поруке за наше суграђане, а потом смо их делили суграђанима и лепили на одговарајућа места. на крају смо очистили наше насеље од смећа које неодговорни бацају свуда. То је био занимљив, испуњен и успешан дан.

 

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Ускршњи вашар  – април, 2015.

Продајна изложба радова ученика.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

 

СРЕЂИВАЊЕ УЧИОНИЦЕ – фебруар, 2015.

На новогодишњем вашару смо прикупили средства за уређење учионице, али то није било довољно за оно што смо планирали, па су неки родитељи помогли и материјално. Родитеељи су окречили и осликали учионицу, поправили осветљење и прозоре. Хвала дивним родитељима мојих драгих ученика.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

 

НОВОГОДИШЊА ПРИРЕДБА    25.12.2014.

У приредби су учествовали сви ученици из одељења. Текстови узети са интернета и прилагођени нашим потребама. Нашу малу приредбицу помно су пратили родитељи, баке, деке, бате секе, тетке, ујке, понека комшиница….  Било је весело и незаборавно.

 

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

РАДИОНИЦА РОДИТЕЉИ И УЧЕНИЦИ – Израда новогодишњих украса.

12. 12. 2014.

Шта се све може кад се мале и велике руке сложе.

Направили смо радионицу са родитељима на којој смо израђивали новогодишње украсе за продајну изложбу. Циљ нам је био да прикупимо новчана средства за сређивање учионице.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

 

Advertisements