Интегрирана настава – први разред

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Тема – Хлеб
Српски језик – Хлеб -Владимир Андрић
Свет око нас – Житарице
Математика – Сабирање и одузимање до 100
Ликовна култура – Клас пшенице – колаж
Реч је о четири повезана часа која се реализују уз помоћ Power Point презентација, Power Point математичке игре, интернета и савремених наставних метода. У реализацији наставних јединица је предвиђена и израда менталних мапа, решавање

Преузми:

Интегрирана настава – припрема

Житарице

Млин

Математичка игра

Култ хлеба

Игра

Хлеб – Владимир Андрић

5 thoughts on “Интегрирана настава – први разред

  1. Поштована колегинице! Веома ми се допада ваш блог и честитам на идејама. Ја сам одабрала да ове године одрадим огледни час на тему “Хлеб“, па ми ја ваша презентација привукла пажњу. Међутим, имам проблем да га преузмем са блога. Можете ли ми помоћи? Можда да ми пошаљете на mail? Унапред захвална, колегиница Славица (учитељица првог разреда у школи “Илија Гарашанин“ у Гроцкој).

    • Драга колегинице, хвала. Драго ми је да Вам се блог допада и да сте нашли нешто што можете искористити у настави.Радо ћу Вам послати материјал.Срдачан поздрав!

Оставите одговор

