ДРАМАТИЗАЦИЈА БАЈКЕ – МАТЕМАТИЧКА БАЈКА

 Добар начин да реализујемо један час утврђивања сабирања и одузимања је кроз драматизацију једне бајке. Неколико дана, пре часа утврђивања, узмемо једног , два највише три ученика и припремио овај драмски текст. Ученицима наставник треба да објасни да ће се на овом часу утврђивања радити мало другачије. Сваки ученик ће испред себе имати отворену свеску, како би могао да решава задатке. Ученике упозорити да пажљиво слушају драмски приказ, јер ће им глумци саопштавати задатке, а они ће записивати поставку у свеску и потом решавати задатак. Када се први пут ради на овај начин од деце глумаца захтевати да сваки задатак понове два пута, како не би дошло до забуне, али следећи пут не треба понављати задатак, већ инсистирати на пажљивом слушање од стране ученика.  Сваки пут кад глумац постави задатак ученици самостално или у пару решавају задатке. Повратну информацију давати после сваког задатка.

Преузми текст бајке: Vuk i tri praseta

6 thoughts on “ДРАМАТИЗАЦИЈА БАЈКЕ – МАТЕМАТИЧКА БАЈКА

  1. Повратни пинг: Да енд буде хепи « Био-блог

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s