Однос према животној средини се гради још од најранијег детињства. Пресудну улогу развоје еколошке свести имају школа и породица. Није довољно само деци причати да треба чувати животну средину, много је важније то показати кроз конкретне акције. Деца се понашају онако како им покажемо, од примера који им дајемо зависи какве ће навике усвојити. Формирање еколошке свести почиње још у вртићу, у школи се наставља њен развој и ту је улога одраслих најважнија. Није довољно само рећи , треба их укључити у конкретне акције које ће им омогућити стицање навике за цео живот. Ако деца схвате узрочно-последичну зависност човека и природе развиће се у активне и одговорне особе према природи.
Почетни текстови за радионицу бр.2 – српски
Овај рад је освојио прво место (у категорији од 1. до 4. разреда) на првом наградном конкурсу за КОРЕЛАТИВНИ ЧАС СА ЕКОЛОГИЈОМ који је расписан од стране Центра за еколошко образовање и одрживи развој (ЦЕООР) и Центра за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац (ЦСУ КГ)
Дивно!
Повратни пинг: Лепи линкови – екологија (7. део) | Био-блог
sve je uredu
Повратни пинг: ИНТЕГРАТИВНА НАСТАВА – УТИЦАЈ ЧОВЕКА НА ПРИРОДУ | ЗНАЊЕ ЈЕ НАЈВЕЋЕ ИМАЊЕ