ИНТЕГРАТИВНА НАСТАВА – УТИЦАЈ ЧОВЕКА НА ПРИРОДУ

Однос према животној средини се гради још од најранијег детињства. Пресудну улогу развоје еколошке свести имају школа и породица. Није довољно само деци причати да треба чувати животну средину, много је важније то показати кроз конкретне акције. Деца се понашају онако како им покажемо, од примера који им дајемо зависи какве ће навике усвојити. Формирање еколошке свести почиње још у вртићу, у школи се наставља њен развој и ту је улога одраслих најважнија. Није довољно само рећи , треба их укључити у конкретне акције које ће им омогућити стицање навике за цео живот.  Ако деца схвате узрочно-последичну зависност човека и природе развиће се у активне и одговорне особе према природи.

Презентација

Uticaj čoveka na prirodu

Diploma

EKO – ЗАДАЦИ – математика

Pogodi ko sam – asocijacije

Priprema za konkurs

Slagalica – matematika

Slike za srpski

Почетни текстови за радионицу бр.2 – српски

 

469
Овај рад је освојио прво место (у категорији од 1. до 4. разреда) на првом наградном конкурсу за КОРЕЛАТИВНИ ЧАС СА ЕКОЛОГИЈОМ   који је расписан од стране Центра за еколошко образовање и одрживи развој (ЦЕООР) и Центра за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац (ЦСУ КГ)

4 мишљења на „ИНТЕГРАТИВНА НАСТАВА – УТИЦАЈ ЧОВЕКА НА ПРИРОДУ

  1. Повратни пинг: Лепи линкови – екологија (7. део) | Био-блог

  2. Повратни пинг: ИНТЕГРАТИВНА НАСТАВА – УТИЦАЈ ЧОВЕКА НА ПРИРОДУ | ЗНАЊЕ ЈЕ НАЈВЕЋЕ ИМАЊЕ

Постави коментар