Писање вишечланих географских појмова – програмирана настава

Програмирана настава има позитивне карактеристике хеуристичке наставе. Уместо наставника, ученик се овде води до схватања и усвајања наставних садржаја мисаоно- логички, путем самосталног проучавања програмираног градива. Најмањи елемент програмираног градива је чланак.
Програмирани чланак садржи следеће делове: упутство, информацију, задатак, простор за рад, повратну информацију
Ова врста наставе доприноси побољшању процеса учења , подиже просек успешности , рационализује рад у учионици и помаже слабијим ученицима да буду успешнији. Учење је индивидуализовано и самосталнои свако напредује сопственим темпом у сладу са својим могућностима. Ученик има сталну контролу, јер процес учења прати стална повратна информација, што додатно мотивише ученика. У досадашњој пракси програмирана настава је дала добре резултате, али ипак није савладала све слабости традиционалне наставе.

Програмирани материјал:

Наставни предмет: Српски језик

Разред:Трећи разред

Наставна јединица: Писање вишечланих географских појмова

Порограмирани материјал: ПРОГАМИРАНА НАСТАВА

3 thoughts on “Писање вишечланих географских појмова – програмирана настава

  1. Веома ми се допада овај део програмиране наставе са применом за српски језик. Свака част!
    Нешто слично покушаћу и у првом разреду.
    Весна

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s