Програмирана настава

Дигитални час 2 2011/2012

3 мишљења на „Програмирана настава

  1. Драга госпођо Љиљо, особита ми је част да у данашњим лудим временима, још увек имамо квалитетне учитеље који воле своју децу! Ја имам 26 година и чекам на запослење као професор разредне наставе, мада ја више волим оно „учитељица“, али сам сав Ваш садржај преузела и сада не могу да дочекам тренутак да га у настави и искористим. Браво, огромну помоћ сте нам пружили. Хвала бескрајно!!!

    • Драго ми је да Вам се допало и да сте преузели садржаје. Желим Вам да се што пре запослите, јер такви млади ентузијасти су потребни у нашим школама! Срдачан поздрав!

Оставите одговор

